مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 08:002021-12-28ورزشي

اعضای شورای سیاست گذاری و اجرایی جشنواره موغام منصوب شدند


اعضای شورای سیاستگذاری و اجرایی سومین جشنواره ی سراسری موسیقی موغام منصوب شدند.

- حسین باهر، معاون فرهنگی، هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با اشاره به مراحل برگزاری این جشنواره اظهار کرد: با توجه به جایگاه موسیقی در فرهنگ جوامع مختلف و تأثیرگذاری آن در میان اقشار مختلف، باید به تربیت نسل جدید هنرمندان موسیقی توجه کنیم.

وی افزود: پیش از این شاهد برگزاری دو دوره موفق و مؤثر جشنواره موسیقی موغام به همت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز بودیم که امسال دوره سوم این جشنواره پس از چند سال وقفه برگزار خواهد شد.

باهر ادامه داد: برگزاری این جشنواره، مطالبه ی عمومی اهالی موسیقی، هنرمندان و سایر شهروندان است که برنامه ریزی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز نیز در بعد کلان و در راستای برگزاری جشنواره است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، عوامل جشنواره به این شرح است: رسول جوانعلی آذر، رییس سومین دوره جشنواره موسیقی موغام و رییس شورای سیاست گذاری سومین دوره جشنواره ملی موسیقی موغام، حسین باهر معاون فرهنگی هنری سازمان و دبیر اجرایی جشنواره، وحید مهریان مدیر حراست سازمان، سید قاسم ناظمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سید محمد حسین بلاغی رییس حوزه هنری استان، حامد شب خیز مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای سیاست گذاری و اجرایی جشنواره موغام منصوب شدند

اعضای شورای سیاست گذاری و اجرایی جشنواره موغام منصوب شدند