مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 08:052021-12-28سياسي

9 دی نماد بصریت و پشتیباتی از ولایت فقیه است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: 9 دی نماد بصریت و پشتیباتی از ولایت فقیه است.

- حجت الاسلام یوسف احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در فتنه سال 88 افرادی که ادعای تقلب در انتخابات را مطرح می کردند و به همین سبب نظم و امنیت جامعه را برهم زدند و باعث سو استفاده دشمنان از فضای شکل گرفته شدند سرانجام با هدف قرار دادن اصل نظام و در نهایت فرهنگ عاشورا چهره اصلی آشوب ها را مشخص کردند.

وی افزود: وقتی یک خطا پشت سرهم تکرار می شود نشان دهنده یک جریان بوده و بعدها اسناد و مدارک به دست آمده از نقش آمریکا و اسراییل در بروز و پشتیبانی از این آشوب ها پرده برداشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در 9 دی سال 88 هنگامی که آحاد مردم کشور در حال عزاداری برای حضرت سیدالشهدا بودند فتنه گران به هیأت و دسته های عزاداری حمله کردند و باعث هتک حرمت و تعرض به امام حسین (ع) شدند.

احمدی خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب اما در محاسبات خود دچار اشتباه شدند زیرا اسلام و اهل بیت (ع) خط قرمز مردم هستند و مردم با حضور در راهپیمایی 9 دی برای همیشه نسخه فتنه 88 را درهم پیچیدند.

وی با اشاره به نقش خواص جامعه در فضای غبارآلود فتنه سال 88، بیان کرد: خواص جامعه در فضای غبارآلود فتنه نقش روشنگری و چراغ راه را دارند اما عده ای از خواص خود دچار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی نماد بصریت و پشتیباتی از ولایت فقیه است

9 دی نماد بصریت و پشتیباتی از ولایت فقیه است