مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 08:152021-12-28سياسي

راستینه: تصمیم گیری درخصوص انتقال آب باید با نگاه کارشناسی باشد


نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هرگونه تصمیم گیری در خصوص انتقال آب باید مبتنی بر نگاه کارشناسی و کار علمی بوده چراکه نگاه منطقه ای همواره سم مهلکی تلقی می شود.

- نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: هرگونه تصمیم گیری در خصوص انتقال آب باید مبتنی بر نگاه کارشناسی و کار علمی بوده چراکه نگاه منطقه ای همواره سم مهلکی تلقی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد راستینه در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: تصمیم خوبی از سوی مجلس درخصوص ضرورت کمک به استان های کمتر برخوردار از جمله سیستان و بلوچستان در راستای انتقال آب از دریای عمان به این استان اتخاذ شد، اما برخی از نمایندگان در صحبت های خود مواردی را مطرح کردند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: رهبر انقلاب اسلامی بارها فرمودند ناامید کردن مردم به صورت آگاهانه و ناآگاهانه نقشه دشمن بوده و بسیار خطرناک است؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزشمندی بعد از انقلاب اسلامی خصوصاً در بُعد سلامت و تامین آب شرب جامعه انجام داده که هر کدام اقدام بزرگی بوده و قابل تقدیر است.

امروزه روستاهای دورافتاده نیز از شبکه تامین آب شرب برخوردارند، به جز تعدادی از مناطق کمتربرخوردار که ضرورت دارد در لایحه بودجه به آنها دقت و مجلس نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستینه: تصمیم گیری درخصوص انتقال آب باید با نگاه کارشناسی باشد

راستینه: تصمیم گیری درخصوص انتقال آب باید با نگاه کارشناسی باشد