مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 08:352021-12-28سياسي

انتخاب لوکاشنکو به عنوان شخصیت فاسد سال 2021


پروژه گزارشگری جرایم سازمان یافته و فساد (OCCRP)، الکساندر لوکاشکنو، رییس جمهوری بلاروس را به اتهام تمام کارهایی که برای پیشبرد فعالیت جنایتکارانه سازمان یافته و فساد انجام داده است، - "پروژه گزارشگری جرایم سازمان یافته و فساد" (OCCRP)، الکساندر لوکاشکنو، رییس جمهوری بلاروس را به اتهام تمام کارهایی که برای پیشبرد "فعالیت جنایتکارانه سازمان یافته و فساد" انجام داده است، به عنوان شخصیت سال 2021 در زمینه فساد و جرایم سازمان یافته انتخاب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پایگاه خبری سازمان OCCRP، هیاتی متشکل از 6 خبرنگار و پژوهشگر که درخصوص فساد مطالعه و گزارش می کنند، علیرغم داشتن رکورد یک هزار و 167 نامزد، هیچ مشکلی با انتخاب خودکامه پسا-شوروی نداشتند و این اولین بار در طول یک دهه است که جایزه شخصیت سال را اهدا می کنند؛ تصمیمی که به اتفاق آرا اتخاذ شد.

درو سالیوان، یکی از بنیان گذاران این سازمان که قاضی این هیات هم است، گفت: سالی که گذشت، سال پرچمداری برای فساد بود اما لوکاشکنو از بین این جمعیت، برجسته بود.

لوییس شلی، یکی دیگر از قاضیان این هیات، اظهار کرد: رهبر بلاروس از شبکه های جنایتکارانه و فاسد دولت بلاروس جهت ترویج مهاجرت دسته جمعی استفاده کرد که این اتفاق منجر به یاس، خشونت و ظلم بی پایان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب لوکاشنکو به عنوان شخصیت فاسد سال 2021

انتخاب لوکاشنکو به عنوان شخصیت فاسد سال 2021