مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 08:352021-12-28اقتصادي

همه روستاهای استان کرمان فاقد مکان دفن زباله اند


مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمان با تاکید برآنکه روستاهای استان کرمان مکان دفن زباله ندارند، اظهار کرد: ساماندهی پسماند روستایی در اولویت کارهای استانداری قرار گرفته است.

- منصور خانه گیر پیش از ظهر امروز هفتم دی ماه در نشست خبری اظهار کرد: در فاز اول برای هر بخش(60 بخش در استان داریم) یک مکان لندینگ روستایی راه اندازی می کنیم و از بخشداری ها خواسته ایم که چهار مکان برای این مهم پیشنهاد و پس از بررسی های کارشناسی یک مکان انتخاب خواهیم کرد.

وی، جمعیت روستایی استان را طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 95، یک میلیون و 302 هزار نفر اعلام کرد و گفت: 8 هزار و 849 نفر در شوراهای اسلامی روستاهای استان عضو هستند که 8 هزار و 210 نفر آنها مرد و مابقی خانم هستند.

وی با بیان اینکه مدرک اعضاهای شوراهای روستایی استان کرمان از دیپلم تا دکترا است، تصریح کرد: هزار و 966 عضو این شوراها دیپلم هستند که نسبت به دوره پنجم شوراهای روستایی 725 نفر کاهش داشته است و همچنین در این دوره 474 نفر دارای مدرک کاردانی، 968 نفر کارشناسی، 155 نفر کارشناسی ارشد، 9 نفر دکترا و 23 نفر حوزوی هستند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری کرمان تعداد دهیاری های استان کرمان را 2 هزار و 471 مورد اعلام کرد و افزود: 282 دهیاری استان تمام وقت و مابقی نیمه وقت کار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه روستاهای استان کرمان فاقد مکان دفن زباله اند

همه روستاهای استان کرمان فاقد مکان دفن زباله اند