مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 08:352021-12-28سياسي

لزوم شناسنامه دار کردن غرفه های بازار گل محلاتی


شهردار منطقه 14 در خصوص وضعیت بازار گل محلاتی در صحن علنی شورای شهر تهران توضیحانی را ارائه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد امین سالاری با حضور در صحن علنی شورای شهر تهران به بیان وضعیت بازار گل محلاتی پرداخت و گفت: باغ گل محلاتی در زمینی به مساحت 26 هزار متر مربع ساخته شده است.

وی با بیان اینکه در دهه 70 برای ساماندهی روزبازارها و همچنین ساخت بزرگراه محلاتی نسبت به جابجایی غرفه داران به زمین فعلی که به باغ گل معروف شده اقدام کردند و مجموعه حاضر در طول زمان ایجاد شده است، گفت: این زمین متعلق به دولت و وزارت مسکن است و ساکنان فعلی سند و مستندات مالکیتی ندارند.

وی با بیان اینکه در دهه گذشته کمیسیون طرح و بررسی تشکیل شد که کاربری این اراضی را فرهنگی و مذهبی قرار داد و اعلام کرد که این زمین در اختیار شهرداری تهران قرار گیرد، گفت: بندهای مصوب این کمیسیون معطل ماند و بعد از آن نیز کمیسیون ماده 5 کاربری این زمینها تجاری و خدماتی اعلام کرد؛ اما این زمینها در لایه تثبیت ذخیره اراضی قرار دارند و قابلیت تجاری و خدماتی سازی ندارند.

شهردار منطقه 14 با بیان اینکه در سال 96 رأی قلع و قمع بازار گل از طریق کمیسیون ماده 100 صادر شد و در سالهای 98 و 99 چندبار دیگر اجرای این رأی ابلاغ شد، گفت: اما با شکایت دو مالک به دیوان عدالت اداری اجرای این حکم معطل ماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناسنامه دار کردن غرفه های بازار گل محلاتی

لزوم شناسنامه دار کردن غرفه های بازار گل محلاتی