مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 08:502021-12-28اقتصادي

مجوز اجرای گازرسانی به 8 روستای دهلران و دره شهر صادر شد


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از صدور مجوز اجرای گازرسانی به 8 روستای شهرستان های دهلران و دره شهر خبر داد.

- ، عباس شمس الهی با اعلام این خبر افزود: این مجوز با پیگیری های صورت گرفته توسط شرکت گاز استان ایلام و تلاش های نماینده حوزه جنوبی استان با افزایش چند برابری میزان سرانه مصوب گازرسانی هر خانوار، برای گازرسانی به 8 روستا در شهرستان های دهلران و دره شهر از مدیریت گازرسانی شرکت ملّی گاز ایران اخذ شده است.

وی اظهار داشت: این روستاها شامل چم هندی، ابوغویر، صمانه، بیشه دراز، کاور توه طاق، هاویان و تاُسیسات نفتی عین خوش در شهرستان دهلران و روستاهای دره دول و گرزلنگر در شهرستان دره شهر می باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام اظهار داشت: در حال حاضر میزان بهره مندی خانوارهای روستایی شهرستان دره شهر از گاز طبیعی 98 درصد می باشد که با گازرسانی به این دو روستای باقیمانده شهرستان به 100 درصد می رسد و جزو شهرستان های سبز استان قرار خواهد گرفت.

شمس اللهی با اشاره به اینکه صعب العبور بودن مسیر، کم بودن سرانه گرمسیری، بعد مسافت و غیره از دلائل عدم گازرسانی به این روستاها بوده است، تصریح کرد: شرکت گاز استان تلاش می کند به روستاهای کمتر توسعه یافته استان کمک کند و برای این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز اجرای گازرسانی به 8 روستای دهلران و دره شهر صادر شد

مجوز اجرای گازرسانی به 8 روستای دهلران و دره شهر صادر شد