مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:052021-12-28اقتصادي

مجوز اجرای گازرسانی به 8 روستای دهلران و دره شهر صادر شد


مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: مجوز اجرای گازرسانی به 8 روستای شهرستان های دهلران و دره شهر که طبق قوانین جاری فاقد توجیه گازرسانی بودند، - صادر گردیده است.

عباس شمس اللهی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این مجوز با پیگیری های صورت گرفته توسط شرکت گاز استان ایلام و تلاش های نماینده حوزه جنوبی استان با افزایش چند برابری میزان سرانه مصوب گازرسانی هر خانوار، برای گازرسانی به 8 روستا در شهرستان های دهلران و دره شهر از مدیریت گازرسانی شرکت ملّی گاز ایران اخذ شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام این روستاها را چم هندی، ابوغویر، صمانه، بیشه دراز، کاور توه طاق، هاویان و تاُسیسات نفتی عین خوش در شهرستان دهلران و روستاهای دره دول و گرزلنگر در شهرستان دره شهر عنوان کرد.

وی با بیان اینکه سرانه هزینه گازرسانی برای هر خانوار در روستاهای بیشه دراز، کاور توه طاق و هاویان دهلران به 450 میلیون ریال و برای روستاهای چم هندی، ابوغویر، صمانه و تاُسیسات نفتی عین خوش به 410 میلیون ریال افزایش و برای روستاهای دره شهر به 22 میلیون ریال افزایش یافته است، افزود: در حال حاضر میزان بهره مندی خانوارهای روستایی شهرستان دره شهر از گاز طبیعی 98 درصد می باشد که با گازرسانی به این دو روستای باقیمانده شهرستان به 100 درصد می رسد و جزو شهرستان های سبز استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز اجرای گازرسانی به 8 روستای دهلران و دره شهر صادر شد

مجوز اجرای گازرسانی به 8 روستای دهلران و دره شهر صادر شد