مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:152021-12-28سياسي

برگزاری دوره توانمندسازی گروه های سرود استان قزوین


معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین گفت: دوره توانمندسازی گروه های سرود با عنوان هم آهنگ با هدف آموزش تخصصی و توانمندسازی گروه های سرود در قزوین در حال برگزاری است.

- حمیدرضا ملازینل در گفت وگو با خبرنگار مهر به سیاست های کلی دوره توانمندسازی گروه های سرود اشاره کرد و گفت: دوره توانمندسازی گروه های سرود استان قزوین با عنوان هم آهنگ، دوره تخصصی آموزش و توانمندسازی گروه های سرودی است که می خواهند در انجام فعالیت های تخصصی خود، حرفه ای شوند و گروه خود را به لحاظ کیفی، فنی و زیبایی شناسی قوی تر کنند.

این دوره حاوی مهارت های زیبایی شناسی ترانه، زیبایی شناسی موسیقی، زیبایی شناسی اجرا، آهنگسازی و تنظیم کنندگی و مهارتهای ضبط استودیویی است.

وی ایجاد بستر رشد فنی و تخصصی برای گروه های سرود را از جمله اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد و ادامه داد: حوزه هنری استان قزوین به دنبال رشد فنی گروه های سرود استان قزوین است.

علاوه بر آن کمک به توانایی درک دغدغه ها و توانایی طبقه بندی آن، ایجاد و تقویت زیرساخت های فنی و هنری داخلی گروه ها، بهبود ساختار کنشگری و ایفای نقش مؤثر در زمان های مناسب و کمک به طراحی برنامه های استقالل هنری و اقتصادی گروه ها از جمله اهدافی است که ما در این دوره آن را دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دوره توانمندسازی گروه های سرود استان قزوین

برگزاری دوره توانمندسازی گروه های سرود استان قزوین