مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:202021-12-28سياسي

100 خانه قرآن در لرستان احیا می شود


رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در «چله قرآنی» امسال در استان 100 خانه قرآن و جلسات تعطیل شده قرآنی در قالب طرح نورالثقلین احیا می شود.

- ایسنا/لرستان رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: در چله قرآنی امسال در استان 100 خانه قرآن و جلسات تعطیل شده قرآنی در قالب طرح نورالثقلین احیا می شود.

حجت الاسلام صادق جعفرپور در جلسه کمیته قرآنی ستاد دهه فجر لرستان که امروز هفتم دی ماه برگزار شد، اظهار کرد: از 13 دی تا 22 بهمن ماه سال جاری، 40 روز است و برنامه های قرآنی لرستان در این ایام تحت عنوان چله قرآنی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این ایام دستاوردهای قرآنی پس از انقلاب به جامعه قرآنی و نسل جوان معرفی می شوند، ادامه داد: با برگزاری گفتمان های مختلف باید چهره و شخصیت سردار سلیمانی را معرفی کنیم و در این راستا نیازمند هم افزایی دستگاه ها و ظرفیت های مردمی هستیم.

جعفرپور با اشاره به اینکه اعتبارات قرآنی در دولت قبل کاهش یافت و امروز نیز با مشکل کمبود اعتبار مواجه هستیم، اما با برگزاری کمیته قرآنی می توان بار مالی را کاهش داد، اضافه کرد: برنامه های چله قرآنی در لرستان در دو بخش مجازی و حضوری برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 خانه قرآن در لرستان احیا می شود

100 خانه قرآن در لرستان احیا می شود