مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:202021-12-28اقتصادي

فعالیت 24 گروه همیار فعال زنان سرپرست خانوار در زنجان


نزدیک به 4000 زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند و از خدمات حمایتی این سازمان استفاده می کنند.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: نزدیک به 4000 زن سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند و از خدمات حمایتی این سازمان استفاده می کنند.

محمد محمدی قیداری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: عمده ترین مشکل زنان سرپرست خانوار، مشکلات اقتصادی است، از این رو هر اقدامی برای کاهش این مشکل مفید خواهد بود و کسب استقلال مالی و ایجاد خودباوری می تواند در توانمندی فرد مفید باشد.

این مسئول از پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی 939 نفر از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی در سه ماهه سوم سال جاری خبر داد و گفت: بیش از 3500 خانوار در حوزه امور اجتماعی مستمری بگیر بهزیستی هستند.

محمدی قیداری افزود: اجرای طرح بیمه اجتماعی این زنان، علاوه بر کمک به ارتقای امنیت روحی و روانی این زنان در اداره زندگی و کاهش دغدغه ها، می تواند به عنوان پشتوانه محکمی برای حمایت از آن ها در شرایط سخت آینده و در دوران کهولت و از کارافتادگی محسوب شود.

وی با اشاره به فعالیت 24 گروه همیار فعال زنان سرپرست خانوار، افزود: این گروه ها گروهی از زنان سرپرست خانوار نیازمند تحت پوشش هستند که با حمایت سازمان، به منظور دست یابی به استقلال اقتصادی و اجتماعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 24 گروه همیار فعال زنان سرپرست خانوار در زنجان

فعالیت 24 گروه همیار فعال زنان سرپرست خانوار در زنجان