مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:252021-12-28اقتصادي

افزایش 88 درصدی پرواز از فرودگاه تبریز در آبان ماه نسبت به سال گذشته


مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی از انجام بیش از هزار پرواز در آبان ماه سالجاری از فرودگاه تبریز خبر داد و گفت: میزان اعزام و پذیرش مسافر نیز در آبان ماه با افزایش 88 درصدی نسبت به آبان سال گذشته همراه بوده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل فرودگاه های آذربایجان شرقی از انجام بیش از هزار پرواز در آبان ماه سالجاری از فرودگاه تبریز خبر داد و گفت: میزان اعزام و پذیرش مسافر نیز در آبان ماه با افزایش 88 درصدی نسبت به آبان سال گذشته همراه بوده است.

رامین آذری در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه پروازهای انجام شده در فرودگاه تبریز در آبان ماه سالجاری تعداد 1040 فروند بوده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل 28 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام گروه آمار و اطلاعات هوانوردی و فرودگاهی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، میزان اعزام و پذیرش مسافر نیز در همین مدت با افزایش 88 درصدی، از 62 هزار و 262 نفر در آبان ماه سال گذشته به 116 هزار و 792 نفر در سالجاری رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره ی کل فرودگاه های آذربایجان شرقی، وی در پایان افزود: از مجموع کل پروازهای فرودگاه تبریز در آبان ماه سالجاری، 901 پرواز داخلی و 139 پرواز خارجی انجام شده است که مسیرهای تبریز – مهرآباد (و بالعکس) و تبریز- استانبول ( و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 88 درصدی پرواز از فرودگاه تبریز در آبان ماه نسبت به سال گذشته

افزایش 88 درصدی پرواز از فرودگاه تبریز در آبان ماه نسبت به سال گذشته