مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:252021-12-28سياسي

دکتر منتظری: راه آینده و مسیر نجات کشور، چیزی جز مدیریت و فرهنگ جهادی نیست


رییس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی تأکید کرد: در پس هر دستاوردی که در نمایشگاه توانمندی های جهاددانشگاهی مشاهده می کنید، جهادگران با ایمانی حضور داشته اند که دل در گِرو دین و کشور داشته و با روحیه جهادی برای مقابله با مشکلات تلاش کرده اند؛ - رییس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی تأکید کرد: در پس هر دستاوردی که در نمایشگاه توانمندی های جهاددانشگاهی مشاهده می کنید، جهادگران با ایمانی حضور داشته اند که دل در گِرو دین و کشور داشته و با روحیه جهادی برای مقابله با مشکلات تلاش کرده اند؛ راه آینده و مسیر نجات کشور نیز چیزی جز مدیریت و فرهنگ جهادی نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی منتظری، رییس پژوهشکده علوم بهداشتی جهاد دانشگاهی و از جهادگران باسابقه کشور، در نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی در گفت و گو با ایسنا گفت: این نمایشگاه بازتاب بخشی از توانایی های جهادگران جهاد دانشگاهی در طول سالها حیات این نهاد پُربرکت است.

اما باید پرسید چه کسانی این فعالیت ها را انجام داده اند؟ وی افزود: در پس هر دستاوردی که اینجا مشاهده می کنید، حضور جهادگران باایمانی را می بینید که دل در گرو دین و کشور داشته و بخاطر آنها، با روحیه جهادی برای مقابله با مشکلات در حوزه های مختلف علمی و فرهنگی تلاش کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دکتر منتظری: راه آینده و مسیر نجات کشور، چیزی جز مدیریت و فرهنگ جهادی نیست

دکتر منتظری: راه آینده و مسیر نجات کشور، چیزی جز مدیریت و فرهنگ جهادی نیست