مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:252021-12-28سياسي

تجلیل از پیشگامی اصفهانی ها در 8 دی 88 / فتنه گران برای مردم هزینه تراشی کردند


حضور یک روز زودتر در هشتم دی ماه سال 88 و حرکت خودجوش و مردمی اصفهانی ها، به عنوان برگ زرینی در تاریخ مبارزاتی و انقلابی مردم اصفهان ثبت شد.

- علیرضا احساندوست، کارشناس مسائل سیاسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون فتنه سال 88 اظهار داشت: نهم دی ماه یک مقطع مهم در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است؛ مقدمه این نهم دی ماه حوادث انتخابات ریاست جمهوری سال 88 بود که برنامه ریزی دشمن خارجی توانست سایه خودش را بر انتخابات بیندازد و قطعا این مراحل، برنامه ریزی خارجی داشت.

وی ادامه داد: از گذشته روی همین مقطع و موضوع متمرکز شده بودند، برنامه ریزی و هزینه کرده بودند تا بتوانند کشور را با بهانه انتخابات به آشوب بکشانند که متاسفانه نقشه دشمن موفق شد و به واسطه کسانی که مردم در آن دوره انتخابات به آن ها اقبال نداشتند هشت ماه کشور را با آشوب و فتنه روبرو کردند.

احساندوست با بیان اینکه آن مدت برای نظام و مردم بسیار هزینه تراشیدند، افزود: هزینه مادی آن از یک سو و هزینه معنوی آن هم در طرف دیگر بود که مشارکت بالای 80 درصد مردم را خیلی راحت توانستند به چالش بکشانند و آبروی نظام را تهدید کنند.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: فارغ از صحبت های انتخاباتی دشمن توانست با برنامه و تدارکات مناسب عوامل داخلی خودش را فعال کند و چیزی حدود هشت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پیشگامی اصفهانی ها در 8 دی 88 / فتنه گران برای مردم هزینه تراشی کردند

تجلیل از پیشگامی اصفهانی ها در 8 دی 88 / فتنه گران برای مردم هزینه تراشی کردند