مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:352021-12-28اقتصادي

امضای 3 تفاهم نامه و یک قرارداد بین جهاددانشگاهی و وزارت نفت


جهاددانشگاهی و وزارت نفت 3 تفاهم نامه و قرارداد در حاشیه نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی 1400 منعقد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از جهاددانشگاهی، در حاشیه نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های جهاددانشگاهی و در جریان بازدید جواد اوجی، وزیر نفت و معاونان این وزارتخانه، 3 تفاهم نامه و یک قرارداد بین جهاددانشگاهی و مجموعه وزارت نفت منعقد شد.

ابلاغ قرارداد خرید خدمات فرآورش نفت خام با استفاده از تجهیزات فرآورش سریع احداث کارخانه ای به روش ساخت، مالکیت و بهره برداری ، تفاهم نامه در زمینه امکان سنجی برنامه ریزی و انجام بازسازی، نوسازی و تعمیرات اساسی و تأمین تجهیزات براساس شرایط دستگاه های حفاری و اعلام نیاز شرکت ملی حفاری ایران ، تفاهم نامه تصفیه پساب صنعتی واحد بهره برداری نفت قشم جهت تخلیه محیط پذیرنده براساس استانداردهای ملی کشور با استفاده از روش های ترکیبی و بیولوژیکی از جمله قراردادها و تفاهم نامه های منعقد شده در حاشیه نمایشگاه بین جهاددانشگاهی و وزارت نفت بوده است.

همچنین، در ادامه امضای تفاهم نامه تولید و تأمین 59 رول کلاف لوله مغزی سیار مورد نیاز شرکت ملی نفت ایران بین کرامت الله افخمی نماینده شرکت ملی نفت ایران و دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 3 تفاهم نامه و یک قرارداد بین جهاددانشگاهی و وزارت نفت

امضای 3 تفاهم نامه و یک قرارداد بین جهاددانشگاهی و وزارت نفت