مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:352021-12-28سياسي

نقش جهاد دانشگاهی در پروژه قطار ملی مترو


مدیر عامل شرکت متروی تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400، با اشاره به پروژه قطار ملی مترو گفت: پروژه قطار ملی مترو مراحل تست خود را طی می کند و امیدواریم با طی تست هایی که در حال انجام است به زودی شاهد سیر این قطار .

- مدیر عامل شرکت متروی تهران در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400، با اشاره به پروژه قطار ملی مترو گفت: پروژه قطار ملی مترو مراحل تست خود را طی می کند و امیدواریم با طی تست هایی که در حال انجام است به زودی شاهد سیر این قطار در شبکه متروی تهران باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی امام صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 که در مرکز نمایشگاهی بوستان گفت وگوی تهران در حال برگزاری است، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی مجموعه برآمده از دل انقلاب است که در خانواده دانشگاه های این کشور در 40 سال گذشته شکل گرفته و توانمندی های بسیار ارزشمندی را در حوزه های مختلف علمی و صنعتی از خود نشان داده است.

وی با بیان اینکه بالندگی موجود برای انجام فعالیت های گسترده در زمینه های مورد نیاز کشور در مجموعه جهاد دانشگاهی، این ارزش را ایجاد کرده که دستگاه های مختلف اجرایی بتوانند از این ظرفیت ها بهره مند شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش جهاد دانشگاهی در پروژه قطار ملی مترو

نقش جهاد دانشگاهی در پروژه قطار ملی مترو