مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 09:402021-12-28بين الملل

آمریکا برای کمک به کادر درمان ارتش را در بیمارستان ها مستقر می کند


کاخ سفید برای حمایت از بیمارستان ها در مواجهه با افزایش بیماران مبتلا به کرونا در زمستان قرار است 1000 پرنسل پزشکی ارتش را مستقر کند.

- کاخ سفید برای حمایت از بیمارستان ها در مواجهه با افزایش بیماران مبتلا به کرونا در زمستان قرار است 1000 پرنسل پزشکی ارتش را مستقر کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری سی.

بی.

سی، همچنین قرار است 500 میلیون تست کرونا در منزل هم خریداری شود تا آمریکایی ها بتوانند آن را به صورت آنلاین و مجانی از ژانویه 2022 سفارش دهند.

جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا قرار است امروز (سه شنبه) سخنرانی کند و بگوید که چطور دولت خودش را برای سویه جدید کرونا یعنی اومیکرون آماده می کند.

بایدن اخیرا هشدار داده بود، افرادی که واکسینه نشدند در زمستان با بیماری شدیدتر و مرگ روبرو می شوند و از آنها خواسته تا خودشان را ایمن کنند و دوز بوستر را بزنند تا از سلامت شان محافظت کنند.

مرکزی کنترل و جلوگیری از بیماری های آمریکا روز دوشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازکرد که سویه جدید کرونا به سرعت گسترش می یابد و اکنون 73 درصد از موارد ابتلا در آمریکا را شامل می شود در حالیکه سویه دلتا 26.

6 درصد ابتلا را به خود اختصاص داده است.

شیوع سریع اومیکرون در آمریکا در میانه سفرهای تعطیلات کریسمس باعث شده تا مردم نسبت به برگزاری برنامه های سفر و همراهی با خانواده هایشان دچا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا برای کمک به کادر درمان ارتش را در بیمارستان ها مستقر می کند

آمریکا برای کمک به کادر درمان ارتش را در بیمارستان ها مستقر می کند