مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 10:002021-12-28پزشكي

شناسایی 2 مورد بیمار مبتلا به امیکرون در شیراز


سرپرست علوم پزشکی شیراز با اعلام خبر شناسایی دو مورد بیمار مبتلا به امیکرون در شیراز، بر ضرورت رعایت جدی پروتکل های بهداشتی و همکاری عمومی برای پیشگیری از شیوع این بیماری تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دکتر سید وحید حسینی در این زمینه توضیح داد: با توجه به غربالگری سلامت مسافران پروازهای بین المللی در فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب (ره) شیراز، ابتلای دو مسافر ایرانی به سویه امیکرون که از یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس قصد بازگشت به کشور را داشتند و متأسفانه واکسن نیز دریافت نکرده بودند، به تأیید رسید.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: نکته قابل توجه در این زمینه بی علامت بودن این دو فرد بوده است که موجب ضرورت افزایش توجه عمومی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، به ویژه پرهیز از تماس های غیرضروری و دورهمی ها را ضروری می سازد.

دکتر سید وحید حسینی مهم ترین علت نگرانی نسبت به سویه امیکرون را قدرت بسیار بالای سرایت این سویه جدید اعلام کرد که موجب تشدید زنجیره های انتقال آن در سطح جامعه می شود و در این میان لازم است به نحو هوشیارانه و آگاهانه، بیش از همیشه به پروتکل های بهداشتی پایبند باشیم.

او با تاکید بر اینکه دریافت نوبت سوم واکسن کرونا در شرایط کنونی می تواند کمک بزرگی به افراد برای افزایش ایمنی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 2 مورد بیمار مبتلا به امیکرون در شیراز

شناسایی 2 مورد بیمار مبتلا به امیکرون در شیراز