مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 10:402021-12-28فرهنگي

جهاد دانشگاهی در تحلیل مسائل فرهنگی-اجتماعی همیشه پیشرو است


رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره نقش جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگ و مسائل اجتماعی توضیح داد و این نهاد را یکی از الگوهای پیشگام در امور دانشجویی و فرهنگی دانست.

- رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره نقش جهاد دانشگاهی در حوزه فرهنگ و مسائل اجتماعی توضیح داد و این نهاد را یکی از الگوهای پیشگام در امور دانشجویی و فرهنگی دانست.

محمد سلگی - رییس پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - در دومین روز از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاد دانشگاهی 1400 در این نمایشگاه حضور یافت و از این رویداد بازدید کرد.

رییس اسبق سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی در گفت وگو با ایسنا، درباره دستاوردهای این سازمان در حوزه فرهنگ گفت: جهاد دانشگاهی در طول دهه های اخیر همواره در بخش فرهنگ از جمله بخش خبر رسانی، پژوهشگاه های فرهنگی مانند فعالیت های ایسپا (مرکز افکارسنجی)، فعالیت های دانشجویی (امور مربوط به سازمان دانشجویان) مطالعات قرآنی، تولید متون و کتاب برای دانشجویان و .

پیشگام بوده است.

سلگی با بیان اینکه جهاد در طول سال های بعد از انقلاب در زمینه فرهنگی و دانشجویی صاحب ابتکار و ایده بوده و در این زمینه اقدامات تحولی و تکاملی توام با رشد ایجاد کرده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی در تحلیل مسائل فرهنگی-اجتماعی همیشه پیشرو است

جهاد دانشگاهی در تحلیل مسائل فرهنگی-اجتماعی همیشه پیشرو است