مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 10:502021-12-28سياسي

حاج قاسم با تکیه بر ولایتمداری و مردمی بودن به یک مکتب تبدیل شد


فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اخلاص، دیانت، ولایتمداری و مردمی بودن از مهمترین ویژگی های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایشان با تکیه بر همین ویژگی ها خودش به یک مکتب تبدیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی امروز در مراسم یادواره شهدای مکتب فاطمی با بیان اینکه  شهید سلیمانی تربیت یافته دانشگاه دفاع مقدس و مکتب امام خمینی (ره) بود، اظهار کرد: شهید سلیمانی و همه همرزمان او در دوران دفاع مقدس تربیت یافته تعالیم مکتب امام خمینی (ره) و پرورش یافته دانشگاه دفاع مقدس هستند.

وی تصریح کرد: اخلاص، دیانت، ولایتمداری و مردمی بودن از مهمترین ویژگی های سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ایشان با تکیه بر همین ویژگی ها خودش به یک مکتب تبدیل می شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: حاج قاسم در راه دفاع از اسلام و انقلاب به درستی پیش رفت، از امام جامعه جلو نزد یا عقب نیافتاد که این مصداق بازر ولایتمداری بود.

ملک شاهکوهی خاطرنشان کرد: دشمنان ما طی 43 سال گذشته خصمانه ترین اقدامات را علیه ما به کار گرفته اند اما ایران اسلامی به برکت خون شهدا کماکان چون کوهی استوار ایستاده است.

وی تاکید کرد: عزیزان بدانید فردای کشور متعلق به شما جوانان است و بنده به شما توصیه می کنم در گام دوم انقلاب اسلامی با الگوبرداری از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاج قاسم با تکیه بر ولایتمداری و مردمی بودن به یک مکتب تبدیل شد

حاج قاسم با تکیه بر ولایتمداری و مردمی بودن به یک مکتب تبدیل شد