مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 10:502021-12-28سياسي

تشریح ویژه برنامه های فرهنگی و هنری دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان


مسئول کمیته فرهنگی و هنری ستاد دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی در استان کرمان گفت: 113 برنامه به صورت مهمترین و شاخص ترین برنامه های فرهنگی و هنری دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در استان کرمان برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ظهر امروز در نشست خبری با  موضوع  ویژه برنامه های کمیته فرهنگی و هنری ستاد دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی با اشاره به اینکه ما در حوزه جریان سازی عقب هستیم، اظهار داشت: اگر ما در کار فرهنگی موفق به جریان سازی نشویم، کار ما عبث و بیهوده است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه گفتمان سازی، هماهنگی لازم را در حوزه و امور فرهنگی نداریم، گفت: کار در  امور فرهنگی متنوع است و در  خیلی از  جاها ما هنوز امور فرهنگی و آیینی و امور فرهنگی تبلیغی را از هم جدا نکرده ایم.

معروفی افزود: باید به عنوان اصحاب رسانه و فرهنگ تلاش کنیم و نگذاریم شهید سلیمانی را در خاطره خلاصه کنند و اندیشه شهید سلیمانی را باید ترویج دهیم و امروز مملکت ما به این اندیشه زیبا نیاز دارد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان عنوان کرد: اصرار ما این است که شهید سلیمانی را با هنرهایی مانند تئاتر، سرود، شعر، هنرهای تجسمی، نمایشگاه عکس، کلیپ، نماهنگ و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح ویژه برنامه های فرهنگی و هنری دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان

تشریح ویژه برنامه های فرهنگی و هنری دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در کرمان