مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 10:552021-12-28سياسي

نتیجه پرونده دوتابعیتی بودن «حسن روحانی» باید اعلام شود


نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید نتیجه پرونده دوتابعیتی بودن حسن روحانی مشخص و اعلام شود که آیا وی دوتابعیتی بوده است یا خیر.

- ، ابوالفضل ابوترابی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 7 دی ماه) مجلس شورای اسلامی، طی نطق میان دستور خود، گفت: پرونده دوتابعیتی بودن حسن روحانی به کجا رسید و چرا نتیجه را به مردم اعلام نمی کنند و اعلام نمی شود که آیا وی دوتابعیتی بوده است یا خیر.

وی تاکید کرد: به رییس تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان توصیه می کنم اشتباه بزرگ محمدجواد ظریف را تکرار نکند و معاهده با این اهمیت را بدون مطالعه امضا نکند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیش بینی ما به عنوان طراحان قانون اعاده اموال نامشروع این است که حدود 300 هزار میلیارد تومان به خزانه کشور بازمی گردد و از سوی دیگر با اجرای این قانون اعتماد عمومی افزایش می یابد.

ابوترابی با بیان اینکه باید به سمت ایجاد عدالت در پرداخت حقوق برویم،اظهار داشت: بهترین تصمیم برای جلوگیری از قرار گرفتن در تورم مارپیچ و تحقق خواسته به حق مستمری بگیران، ایجاد نظام هماهنگ پرداخت حقوق است.

تمامی حقوق بگیران از تبعیض ناراضی هستند و حرف آن ها این است که اگر بودجه نیست، چرا برای برخی از شرکت ها و سازمان ها منابع وجود دارد؟ دولت و مجلس باید توان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه پرونده دوتابعیتی بودن «حسن روحانی» باید اعلام شود

نتیجه پرونده دوتابعیتی بودن «حسن روحانی» باید اعلام شود