مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 11:052021-12-28سياسي

زنگ مقاومت در مدارس سمنان نواخته می شود/تشییع 6 شهید


مدیرکل حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان برپایی ایستگاه های فرهنگی و نواختن زنگ مقاومت در مدارس استان را از جمله برنامه های هفته مقاومت دانست.

- ، سرهنگ محمدحسن سلامی در نشست خبری ظهر سه شنبه به میزبانی مجتمع فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان با اشاره به برنامه های هفته مقاومت و سالروز شهادت شهید سلیمانی، تاکید کرد: برپایی ایستگاه های فرهنگی و نواختن زنگ مقاومت در مدارس استان از جمله برنامه های دهه مقاومت استان است.

وی از برگزاری پویش های کتابخوانی در مساجد در سطح استان خبر داد و افزود: برپایی کلاس درس حاج قاسم در مدارس، صدور بیانیه توسط تشکل های دانش آموزی، یادواره شهدای مدافع حرم برگزاری شب شعر با حضور و موضوع مدافعان حرم و… از جمله دیگر برنامه های استان در این ایام است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از برگزاری 600 برنامه فرهنگی و ادبی در سطح استان به مناسبت ایام مقاومت خبر داد و ابراز کرد: 17 برنامه مجازی، یکهزار دقیقه برنامه رادیویی و تلویزیونی، یادواره شهدا، تهیه بسته چند رسانه چندرسانه ای با موضوع ایثار و شهادت و… از دیگر اقداماتی است که در این ایام برگزار خواهد شد.

سلامی از تشییع شهدا نیز در استان سمنان خبر داد و گفت: پیکر پنج شهید گمنام و یک شهید شناسایی شده دفاع مقدس 12 دی ماه همزما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ مقاومت در مدارس سمنان نواخته می شود/تشییع 6 شهید

زنگ مقاومت در مدارس سمنان نواخته می شود/تشییع 6 شهید