مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 11:102021-12-28بين الملل

میقاتی: اگر استعفایم راه حل بحران لبنان باشد، لحظه ای درنگ نمی کنم


نخست وزیر لبنان در سخنانی اعلام کرد که اگر استعفایش راه حل بحران لبنان باشد، لحظه ای در اتخاذ این تصمیم درنگ نخواهد کرد.

- نخست وزیر لبنان در سخنانی اعلام کرد که اگر استعفایش راه حل بحران لبنان باشد، لحظه ای در اتخاذ این تصمیم درنگ نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان در سخنانی اظهار کرد که اگر به این نتیجه برسد استعفای او راه حل بحران کشورش است، لحظه ای برای استعفا درنگ نخواهد کرد، اما اگر متوجه شود که این استعفا به تخریب بیشتر لبنان کمک می کند، هرگز استعفا نخواهد داد.

وی گفت: باید یک گارگاه برای حل و فصل بحران لبنان راه اندازی شود و چاره ای جز مشارکت برای مقابله با این بحران نیست.

میقاتی درباره انتخابات پارلمانی آتی لبنان نیز گفت: ما به تلاش برای برگزاری انتخابات ادامه می دهیم و این موضوع را به طور کامل پیگیری خواهم کرد و بر عهده ماست که انتخابات را در موعد مقرر برگزار کنیم.

وی ادامه داد: من معتقد هستم که میشل عون، رییس جمهوری لبنان فرمان دعوت از نهادهای انتخاباتی را امضا خواهد کرد و ما با عون با برگزاری انتخابات در ماه مه به توافق رسیدیم.

میقاتی با اشاره به عدم برگزاری جلسات دولت لبنان نیز تاکید کرد: قانون اساسی برای جلوگیری از تعطیلی وضع شد و من اولین کسی هستم که به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میقاتی: اگر استعفایم راه حل بحران لبنان باشد، لحظه ای درنگ نمی کنم

میقاتی: اگر استعفایم راه حل بحران لبنان باشد، لحظه ای درنگ نمی کنم