مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 11:102021-12-28سياسي

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران: ارائه خدمات به ایثارگران غیرحضوری می شود


معاون تعاون و امور اجتماعی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: غیرحضوری شدن خدمات برای ایثارگران را در برنامه داریم تا درخواست های آنها سریع تر پاسخ داده شود.

- کرمانشاه، میزبان استارتاپ نخبگان شاهد و ایثارگر استان های غربی معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران: ارائه خدمات به ایثارگران غیرحضوری می شود ایسنا/کرمانشاه معاون تعاون و امور اجتماعی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: غیرحضوری شدن خدمات برای ایثارگران را در برنامه داریم تا درخواست های آنها سریع تر پاسخ داده شود.

محمود پاکدل در ارتباط تصویری با دومین رویداد ملی استارت آپ های سرآمدان شاهد و ایثارگر که امروز (هفتم دی) به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، گفت: امروز جامعه نخبگان و سرآمدان باید تحقیقات، و کسب و کارهای خود را مطابق با نیازهای مردم پیش ببرند.

پاکدل با تاکید بر لزوم خدمت رسانی آسان تر به ایثارگران، اظهارکرد : ارائه خدمات غیرحضوری و تسهیل در ارائه این خدمات به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در دستور کار است.

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مشکلات جامعه شاهد و ایثارگر که به سالمندی رسیده اند، عنوان کرد: بسیاری از سالمندان شاهد و ایثارگر توانایی و قدرت حضور در بسیاری اماکن را ندارند، لذا یکی از دغدغه های امروز ما ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران: ارائه خدمات به ایثارگران غیرحضوری می شود

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران: ارائه خدمات به ایثارگران غیرحضوری می شود