مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 11:202021-12-28سياسي

نقش اساسی و تأثیرگذار جهاددانشگاهی در پروژه قطار ملی


مدیرعامل شرکت متروی تهران بر نقش اساسی و تاثیرگذاری جهاددانشگاهی در پروژه قطار ملی تأکید کرد.

- به نقل از جهاددانشگاهی، علی امام در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی 1400، اظهار کرد: متروی تهران سال ها است که با جهاددانشگاهی در حوزه های مختلفی همچون گیت های ورودی مترو و .

همکاری می کند.

وی افزود: اخیرا در پروژه قطار ملی نیز نقش جهاددانشگاهی طراحی و ساخت سیستم رانش قطار ملی مترو بود که از نظر بحث های فناوری در رده بالا و پیچیده ای قرار دارد.

امام بیان کرد: خوشحال هستیم که با پروژه قطار ملی که با کارفرمایی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حال پیگیری و اجرا است، ظرفیت های مجموعه هایی مانند جهاددانشگاهی نیز به کار گرفته می شود.

مدیرعامل شرکت متروی تهران با بیان این که قطار ملی در مرحله آزمایشی و دریافت مجوز قرار دارد، تصریح کرد: فعالیت بسیار ارزنده ای از سوی جهاددانشگاه دانشگاه علم و صنعت در این زمینه انجام شده است.

همچنین، امروز در بازدید از این نمایشگاه جهات دیگری از توانمندی های جهاددانشگاهی در حوزه های دیگر از جمله مترو و حوزه های اجتماعی مشخص شد.

امام اظهار کرد: در حیطه بهره برداری مترو روزانه با بیش از یک میلیون نفر شهروند مواجه هستیم که در سطوح مختلف اجتماعی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش اساسی و تأثیرگذار جهاددانشگاهی در پروژه قطار ملی

نقش اساسی و تأثیرگذار جهاددانشگاهی در پروژه قطار ملی