مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 11:252021-12-28سياسي

نگاهی به کتاب «فاتح دل ها و دژها»/ نبرد حسین وار سرداری به نام «محمدحسین»


گردان روح الله به فرماندهی حسین ساعدی 20 روز با چنگ و دندان از تنگه چزابه مراقبت کردند و بی آنکه ذره ای از آن به دشمن واگذارند به منطقه جدیدی که قرار بر انجام عملیات بعدی بود منتقل شده و استقرار یافت.

- خبرگزاری فارس ـ گروه کتاب و ادبیات: زندگی، رشادت ها و جهادگری سرداران شهید دوران دفاع مقدس، درس های بسیاری برای نسل های متعدد در جهت تعمیم و توسعه فرهنگ مقاومت و ایثارگری در جامعه دارد و مکتوب کردن این تجربه های زیستی ایثارگرانه می تواند در ماندگاری آیین و مرام اسوه های مقاومت و ایثار موثر واقع شود.

کتاب فاتح دل ها و دژها ، زندگی نامه مستند سردار شهید محمدحسین ساعدی، فرمانده گردان روح الله به قلم محمد جواد مرادی نیا، یکی از این آثار مکتوب است که در آن فرازهای سرنوشت ساز و افتخارآمیز زندگی، رشادت ها و ایثارگری فرمانده شهید گردان روح الله شهرستان خمین در دوران دفاع مقدس روایت می شود.

نویسنده این کتاب، محمدجواد مرادی نیا که خود از همرزمان شهید ساعدی بوده، با اشراف بیشتری توانسته به خلوت های عارفانه آن فرمانده شهید ورود کند و تلاش های بی وقفه و تدابیر کارساز آن فرمانده رشید اسلام در مواجهه با موانع و مشکلات سر راه رزمندگان گردان روح الله در سال های خون حماسه را روایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به کتاب «فاتح دل ها و دژها»/ نبرد حسین وار سرداری به نام «محمدحسین»

نگاهی به کتاب «فاتح دل ها و دژها»/ نبرد حسین وار سرداری به نام «محمدحسین»