مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 11:352021-12-28سياسي

برنامه های کنگره بین المللی میرزای نایینی تشریح شد


دبیر شورای اجرایی کنگره بین المللی میرزای نایینی ضمن تشریح برنامه های این کنگره گفت: این کنگره مجوز برگزاری از حوزه علمیه، جامعه المصطفی و ISC را دارد و به زبان فارسی و عربی در ایران و عراق برگزار می شود.

- حجت الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال، دبیر کل کنگره بین المللی میرزای نایینی، در نشست خبری این کنگره که در مجتمع فرهنگی امامت برگزار شد، عنوان کرد: این کنگره علمی در نیمه دوم سال 1401 به مناسبت یک صدمین سال مهاجرت آیت الله نایینی از نجف به قم برگزار می شود.

وی بابیان اینکه میرزای نایینی با فشار انگلیس و دولت وقت عراق از نجف به قم آمدند و به مدت 11 ماه در حوزه علمیه قم نورافشانی علمی کردند، ادامه داد: این کنگره در قم و نجف برگزار می شود؛ اما ممکن است در سایر حوزه های ایران و عراق نیز برگزار شود.

وی اظهار کرد: ریاست عالی محتوایی کنگره بر عهده آیت الله استادی است که سیاست گذاری های محتوایی و علمی این کنگره در شورای علمی با مدیریت ایشان تدبیر می شود همچنین زوایای اجرایی و برنامه ریزی کنگره نیز در شورای اجرایی کنگره به دبیری حجت الاسلام والمسلمین رفیعی اداره می شود.

وی افزود: نهادهای حوزوی در شورای سیاست گذاری کلان کنگره با ریاست آیت الله اعرافی عهده دار مباحث کلان کنگره هستند که خوشبختانه ارتباط با بیوت مراجع عظام، شخصیت های برج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های کنگره بین المللی میرزای نایینی تشریح شد

برنامه های کنگره بین المللی میرزای نایینی تشریح شد