مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 11:352021-12-28سياسي

سبک زندگی حضرت زهرا (س) الگویی بی نظیر و مورد نیاز جامعه


حجت الاسلام رفیعی قرآن را اصلی ترین منبع و مرجع برای شناخت حضرت زهرا (س) دانست و گفت: سبک زندگی حضرت زهرا (س) الگویی بی نظیر و کاربردی برای جامعه می باشد.

- ، حجت الاسلام ناصر رفیعی کارشناس مسائل دینی در سلسله نشست های فاطمی که با موضوع نقش های سه گانه دختر، همسر و مادر حضرت زهرا (س) و با حضور جمعی از مبلغان به همت معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی در مرکز همایش های غدیر برگزار شد، سبک زندگی حضرت زهرا (س) را الگویی نمونه برای خانواده دانست و مطالبی را در این خصوص بیان کرد.

وی معرفی شخصیت حضرت فاطمه (س) به جامعه را امری مهم برشمرد و اظهار داشت: معرفی شخصیت والا و ویژگی های منحصر به فرد رفتاری حضرت فاطمه (س) به افراد جامعه، یک امر ضروری می باشد که مبلغان گرامی می توانند با مراجعه به قرآن، سخنان پیامبر (ص)، کلمات ائمه معصومین (ع)، مقالات نویسندگان و دانشمندان و در نهایت با مراجعه به تاریخ به این امر دست پیدا کنند.

استاد حوزه علمیه، قرآن را اصلی ترین منبع و مرجع برای شناخت حضرت زهرا (س) دانست و تصریح کرد: بعضی از آیات قرآن مانند آیه تطهیر، آیه مباهله و سوره انسان به صورت مستقیم بر خصوصیات رفتاری حضرت زهرا (س) و آیات دیگر همچون؛ آیه 9 سوره حشر (یُؤْثِرُونَ عَلَی أَنْفُسِهِمْ وَلَوْ کَانَ بِهِمْ خَصَاصَهٌ) و سوره کوثر به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی حضرت زهرا (س) الگویی بی نظیر و مورد نیاز جامعه

سبک زندگی حضرت زهرا (س) الگویی بی نظیر و مورد نیاز جامعه