مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 11:352021-12-28بين الملل

«اس-400» و «پاتریوت» نه، ترکیه دنبال بومی سازی است


یک روزنامه نزدیک به دولت ترکیه در گزارشی خبر داد، آنکارا در سال 2022 به تلاش برای تولید و بومی سازی سامانه های پدافند هوایی ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک خبرگزاری روسی با استناد به گزارش سایت قطره و به نقل ازاخیر رسانه ترکیه ای درباره پروژه های پدافند هوایی این کشور، از تلاش آنکارا برای بومی سازی پدافند هوایی است.

خبرگزاری و پاتریوت آمریکا شود .

اسپوتنیک ادامه داد: طبق گزارش روزنامه (دیلی) صاباح، ترکیه در سال 2022 به کار بر روی پروژه های موشکی داخلی زمین به هوای حصار(HISAR)، سام(SAM) و سپر (SIPER) ادامه خواهد داد .

طبق این گزارش، حصار مدل اِی (HISAR-A) و حصار مدل اُ (HISAR-O) با موفقیت آزمایش شده و اهدافی با سرعت بالا را از بین برده اند در نتیجه ترکیه یک قدم به سامانه پدافند هوایی سپر نزدیک تر خواهد شد که به عنوان جایگزینی برای اس-400 و پاتریوت ظاهر خواهد شد .

اسپوتنیک افزود: این سیستم (سپر) که قرار است در سال 2023 عملیاتی شود، گزارش شده که تمام تهدیداتی را که در هوا ظاهر می شوند به قابل اعتمادترین روش از بین می برد .

بنا بر این گزارش، ترکیه در حال توسعه دو نوع سامانه حصار و سپر شامل سامانه پدافند هوایی کوتاه برد حصار مدل اِی با قابلیت رهگیری اهداف تا 15 کیلومتری و سامانه میان برد حصار مدل اُ  با برد 25 کیلومتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«اس-400» و «پاتریوت» نه، ترکیه دنبال بومی سازی است

«اس-400» و «پاتریوت» نه، ترکیه دنبال بومی سازی است