مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 11:352021-12-28فناوري

نخستین کتاب مجموعه قوانین کسب و کارهای اینترنتی رونمایی می شود


نخستین کتاب مجموعه قوانین کسب و کارهای اینترنتی به همت انجمن تجارت الکترونیک تهران و مرکز ملی فضای مجازی رونمایی می شود.

- خبرگزاری فارس ـ اخبار شرکت ها: بیزنس ها و کسب وکارهای نوین که عموما در بستر اینترنت فعالیت خود را انجام می دهند، همواره با چالش هایی حقوقی روبرو هستند.

با توجه به  پراکندگی و گستردگی مراجع تصویب قوانین و مقررات مرتبط با فضای مجازی و کسب و کارهای اینترنتی، انجمن تجارت الکترونیک تهران برای نخستین بار با تلاش مجموعه ای از کارشناسان حقوقی هلدینگ هزاردستان با هدف شناسایی دقیق مصوبات لازم الاجرا و مراجع صالح  وضع کننده مقررات در این حوزه، اقدام به گردآوری و تجمیع مصوبات مرتبط با کسب وکارهای آنلاین در یک مجموعه 850 صفحه ای کرده است.

مراسم رونمایی از مجموعه قوانین کسب وکارهای اینترنتی با همکاری مرکز ملی فضای مجازی و با حضور جمعی از مسئولان قوای سه گانه و اساتید برجسته دانشگاهی در روز چهارشنبه (8 دی) برگزار خواهد شد.

در این مراسم فیروزآبادی، دبیر شورای عالی و رییس مرکز ملی فضای مجازی، قاسم خالدی، معاون فرهنگی و اجتماعی و امور محتوایی مرکز ملی فضای مجازی و همچنین امیر خوراکیان، معاون حقوقی و امور مجلس مرکز ملی فضای مجازی در خصوص این کتاب سخنرانی خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کتاب مجموعه قوانین کسب و کارهای اینترنتی رونمایی می شود

نخستین کتاب مجموعه قوانین کسب و کارهای اینترنتی رونمایی می شود