مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 12:052021-12-28سياسي

جهاد دانشگاهی نقش اساسی و تأثیرگذاری در پروژه قطار ملی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران امروز در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاورد های جهاددانشگاهی در بوستان گفتگو ضمن ابراز خرسندی از حضور در این نمایشگاه اظهار کرد: - مدیرعامل شرکت متروی تهران در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی 1400، بر نقش اساسی و تاثیرگذاری جهاد دانشگاهی در پروژه قطار ملی تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران امروز در بازدید از نمایشگاه توانمندی ها و دستاورد های جهاددانشگاهی در بوستان گفتگو ضمن ابراز خرسندی از حضور در این نمایشگاه اظهار کرد: متروی تهران سال ها است که با جهاددانشگاهی در حوزه های مختلفی همچون گیت های ورودی مترو و .

همکاری می کند.

وی افزود: اخیرا در پروژه قطار ملی نیز نقش جهاددانشگاهی طراحی و ساخت سیستم رانش قطار ملی مترو بود که از نظر بحث های فناوری در رده بالا و پیچیده ای قرار دارد.

علی امام بیان کرد: خوشحال هستیم که با پروژه قطار ملی که با کارفرمایی معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری در حال پیگیری و اجرا است، ظرفیت های مجموعه هایی مانند جهاددانشگاهی نیز به کار گرفته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی نقش اساسی و تأثیرگذاری در پروژه قطار ملی دارد

جهاد دانشگاهی نقش اساسی و تأثیرگذاری در پروژه قطار ملی دارد