مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 12:352021-12-28اقتصادي

حذف ارز 4200؛ رانت ستیزی یا فرو رفتن در باتلاق؟/ «عده خاص» را معرفی کنید


می گویند دلار 4200 برای عده ای خاص تبدیل به رانت شده اما چرا عده خاص معرفی نمی شوند؟ به خاطر یک بی نماز که درِ مسجد را نمی بندند تا همه بیرون بمانند - حذف ارز 4200؛ رانت ستیزی یا فرو رفتن در باتلاق؟/ عده خاص را معرفی کنید می گویند دلار 4200 برای عده ای خاص تبدیل به رانت شده اما چرا عده خاص معرفی نمی شوند؟ به خاطر یک بی نماز که درِ مسجد را نمی بندند تا همه بیرون بمانند عصر ایران؛ مهرداد خدیر- حذف ارز ترجیحی یا دلار 4200 تومانی و در پی آن افزایش یارانه نقدی خانوارها با منابع آزاد شده از آن، مهم ترین ایده ای است که دولت ابراهیم رییسی این روزها دنبال می کند اما نگرانی از شوک شدید قیمتی به بازار و ناتوانی در کنترل و ذوب شدن یارانه بیشتر در دیگ جوشان تورم و تبعات اجتماعی و امنیتی، اعلام آن را به تأخیر انداخته است.

معاون اقتصادی رییس جمهوری که خود با شعار افزایش یارانه ها وارد کارزار انتخابات 1400 شد و اقبالی ندید که اگر دیده بود خود او انتخاب می شد اکنون در پی اجرای بخشی از آن وعده در جایگاه معاون رییس جمهوری است.

مشکل اما این است که آقای رییسی صراحتا اعلام کرده معاون باید زیر نظر معاون اول کار کند و هر بار که درباره افزایش یارانه و اختصاص بن کالا خبری می دهد یا تکذیب می کنند یا اعلام می شود تنها معاون اول یا سخن گوی دولت باید خبر آن را اعلام ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف ارز 4200؛ رانت ستیزی یا فرو رفتن در باتلاق؟/ «عده خاص» را معرفی کنید

حذف ارز 4200؛ رانت ستیزی یا فرو رفتن در باتلاق؟/ «عده خاص» را معرفی کنید