مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 12:452021-12-28اجتماعي

فعالیت های انسانی بی ضابطه حیات موجودات را به خطر انداخته است


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گلستان با بیان این که فعالیت های انسانی بی ضابطه حیات موجودات را به خطر انداخته است، گفت: آگاهی بخشی به مردم یک جامعه برای حفظ محیط زیست بسیار ضروری است.

- ، حمیدرضا رضایی بعدازظهر سه شنبه در مراسم بزرگداشت مه لقا ملاح اظهار کرد: باید برای آگاهی بخشی جامعه قدم های موثرتری را برداریم زیرا که برای حفظ محیط زیست نیازمند آموزش و آگاهی بخشی به مردم هستیم.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گلستان افزود: بدون حفاظت از محیط زیست مشکلات زیادی به وجود می آید، متاسفانه انسان ها با فعالیت های متعدد بیشتر مشکلات را در چرخه حیات کره زمین به وجود آورده اند.

رضایی با بیان اینکه تنوع زیستی در جهان بسیار زیاد است، ابراز کرد: مجموعه متنوعی از موجودات در طول هزاران سال بر روی کره زمین تکامل یافته اند اما با گسترش فعالیت های انسانی حیات این موجودات به خطر افتاده و بسیاری از آنها در خطر انقراض هستند.

وی گفت: استفاده بیش از حد از منابع خدادادی، تغییر زیستگاه جانوران برای منافع اقتصادی، جابه جا کردن موجودات زنده و تغییر زیستگاه آنها باعث از بین رفتن بسیار از گونه های جانوری شده و محیط زیست را هم به خطر انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های انسانی بی ضابطه حیات موجودات را به خطر انداخته است

فعالیت های انسانی بی ضابطه حیات موجودات را به خطر انداخته است