مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 12:552021-12-28سياسي

نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی، محلی برای جست و جوی راه حل مشکلات استان ها


استاندار خراسان شمالی، نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی را محلی برای جست و جوی راه حل مشکلات مختلف کشور به ویژه استان های کمتر توسعه یافته دانست.

- محمدرضا حسین نژاد در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جهاد با همراهی رییس جهاد دانشگاهی ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی، نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی را محلی برای جست و جوی راه حل مشکلات مختلف کشور به ویژه استان های کمتر توسعه یافته دانست.

محمدرضا حسین نژاد پس از بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی که ظهر سه شنبه هفتم دی ماه انجام شد با حضور در غرفه خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: هر یک از استان های کشور با مشکلات خاص خود رو به رو هستند که بازدید از نمایشگاه جهاد می تواند سبب پیدا کردن راه حل مناسب برای رفع آن ها باشد.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه ها، یک نوع فرصت عرضه توانمندی دستگاه ها به حساب می آید و جهاد دانشگاهی با سابقه ای که از گذشته دارد نمایشگاه خوبی را برگزار کرد تا افراد مختلف با توانمندی های این مجموعه آشنا شوند.

حسین نژاد ادامه داد: تا زمانی که این نمایشگاه ها نباشد و مسئولان کشوری، لشکری، استانداران و سایر مسئولان طی بازدید از آن ها با توانمندی های موجود آشنا نشوند، نمی توانند بهره کافی را از ظرفیت های موجود برای همکاری های بیشتر ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی، محلی برای جست و جوی راه حل مشکلات استان ها

نمایشگاه دستاوردهای جهاد دانشگاهی، محلی برای جست و جوی راه حل مشکلات استان ها