مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 12:552021-12-28بين الملل

ترکیه از تکمیل آزمایش پدافند موشکی دفاع هوایی بومی خود خبر داد


یک رسانه ترکیه ای امروز (سه شنبه) گزارش داد، این کشور در سال 2022 فرآیند توسعه سامانه های دفاع هوایی جدید را در چارچوب پروژه های دفاع موشکی داخلی ادامه خواهد داد که می تواند منجر به تولید جایگزین هایی برای سامانه های پدافند هوایی اس-400 روسیه و پاتریوت آمریکا شود.

- یک رسانه ترکیه ای امروز (سه شنبه) گزارش داد، این کشور در سال 2022 فرآیند توسعه سامانه های دفاع هوایی جدید را در چارچوب پروژه های دفاع موشکی داخلی ادامه خواهد داد که می تواند منجر به تولید جایگزین هایی برای سامانه های پدافند هوایی اس-400 روسیه و پاتریوت آمریکا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه دیلی صباح ترکیه در گزارشی نوشت، این کشور در سال 2022 به کار روی پروژه های داخلی موشک های زمین به هوا از مدل های HISAR و SIPER ادامه خواهد داد.

بر اساس این گزارش، ترکیه با موفقیت مدل های موشک های سطح به هوای HISAR A+ و HISAR O+ را با موفقیت آزمایش کرده و این موشک ها توانسته اند اهداف را با سرعت بالا منهدم کنند.

به این ترتیب ترکیه یک قدم به تولید سامانه پدافند هوایی SIPER که به عنوان جایگزینی برای اس-400 و پاتریوت مطرح خواهد بود نزدیک تر می شود.

این سامانه قرار است در سال 2023 عملیاتی شود و گزارش شده تمام تهدیداتی را که در هوا ظاهر می شوند، با مطمئن ترین روش از بین می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه از تکمیل آزمایش پدافند موشکی دفاع هوایی بومی خود خبر داد

ترکیه از تکمیل آزمایش پدافند موشکی دفاع هوایی بومی خود خبر داد