مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 13:202021-12-28سياسي

اعاده اموال نامشروع مسئولان 300 هزار میلیارد به خزانه بر می گرداند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه (7 دی) مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در نطق میان دستور خود گفت: - عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان 300 هزار میلیارد تومان به خزانه کشور باز می گرداند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در ادامه جلسه علنی روز سه شنبه (7 دی) مجلس شورای اسلامی، ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در نطق میان دستور خود گفت: با قدردانی از اقدامات خوب و امیدوارکننده ریاست قوه قضاییه، انتقادی هم از مشارالیه دارم.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس خطاب به رییس قوه قضاییه افزود: همگان می دانیم که در تاریخ 1398/11/1 قانون الحاق موادی به قانون نحوه اجرای اصل 49 قانون اساسی که میان مردم به اعاده اموال نامشروع معروف شده مصوب شد علیرغم اینکه این قانون حدود دو سال است برای قوه قضاییه لازم الاجرا است، اما متاسفانه تاکنون اجرا نشده است.

اجرای قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان 300 هزار میلیارد تومان به خزانه کشور باز می گرداند ابوترابی بیان کرد: در این شرایط سخت اقتصادی پیش بینی ما طراحان این قانون این است که حدود 300 هزار میلیارد تومان به خزانه کشور باز می گردد و مهمتر اینکه اعتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعاده اموال نامشروع مسئولان 300 هزار میلیارد به خزانه بر می گرداند

اعاده اموال نامشروع مسئولان 300 هزار میلیارد به خزانه بر می گرداند