مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 13:252021-12-28سياسي

آیت الله سعیدی: هر کاری در مسیر خدمت به مردم و نظام عبادت است


امام جمعه قم با بیان اینکه در حال حاضر بهترین نوع خدمت در نظام اسلامی، رفع مشکلات مردم است، گفت: در نظام جمهوری اسلامی ایران هر کاری که در مسیر نظام و مردم باشد عبادت محسوب می شود همانطور که هر کاری که در حکومت جور انجام شود در مسیر ظلم و ستم به مردم و گناه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در دیدار منوچهر تیموری مدیرکل ثبت احوال استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد:  در نداشت همانجا نامش را عوض می کردند.

  وی با بیان اینکه اسم، نشان دهنده هویت شخص و کسی که آن اسم را روی او گذاشته است، افزود: امروز خیلی از پدر و مادرها توجه ندارند که با نامگذاری نامناسبت در حق فرزند خود ظلم می کنند و مایه شرمساری او در آینده می شوند.

سعیدی با اشاره به اینکه در روز قیامت هم افراد را با اسمشان صدا می زنند، گفت: چیزی که خوب است اگر زیاد باشد خوبتر است بنابراین هر چه نام اهل بیت(ع) بیشتر در جامعه باشد برای جامعه بهتر است.

وی با بیان اینکه برخی افراد برای اینکه اسم فرزندشان تک باشد از اسماء نامناسب استفاده می کنند، گفت: نیروهای ثبت احوال علاوه بر دقت در ثبت اسامی باید به عنوان یک مشاور عمل کنند و افراد را برای انتخاب نام نیک راهنمایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله سعیدی: هر کاری در مسیر خدمت به مردم و نظام عبادت است

آیت الله سعیدی: هر کاری در مسیر خدمت به مردم و نظام عبادت است