مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 13:452021-12-28اقتصادي

بروکراسی های اداری پیش پای تولید خراسان جنوبی/ مغایریت های آماری از تعطیلی صنایع


این روزها اگرچه ظرفیت های بسیاری برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی اعلام می شود اما همچنان بروکراسی های اداری و سخت گیری های نابجای برخی مدیران و کارشناسان سنگ بزرگی پیش پای سرمایه گذاران است.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ اتکا به درون در همه حوزه ها به ویژه تولید رهبری جمهوری اسلامی ایران را بر آن داشت تا  طی چند سال اخیر شعار سال ها را به طور متوالی بر محور رونق و جهش تولید نامگذاری کنند و امسال را نیز با عنوان سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها نامگذاری کردند.

دولت سیزدهم نیز برای عملیاتی شدن این شعار یکی ازاولویت برنامه هایش را فعال سازی قابلیت های تولید داخلی برای تامین نیازهای ایران اسلامی و ماحصل آن بی نیازی از واردات اعلام کرد.

طی سال های اخیر به واسطه بحران های اقتصادی پیش آمده نه تنها چرخ اغلب صنایع خراسان جنوبی به چرخش در نیامد بلکه بیشتر واحدهای تولیدی به واسطه چوب هایی که لای چرخ آن ها نهاده شد از چرخه تولید خارج شدند که این خود نشان دهنده میلیاردها تومان سرمایه بخش خصوصی ست که سرمایه گذاران آن نیز به این واسطه به خاک سیاه نشستند.

آن طور که اغلب سرمایه گذاران در نواحی و شهرک های صنعتی خراسان جنوبی اعلام می کنند آنچه سبب شده تا نتوانند با همه ظرفیت کار کنند یا هم مجبور شدند واحد تولیدشان را تعطیل کنند ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکراسی های اداری پیش پای تولید خراسان جنوبی/ مغایریت های آماری از تعطیلی صنایع

بروکراسی های اداری پیش پای تولید خراسان جنوبی/ مغایریت های آماری از تعطیلی صنایع