مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 15:552021-12-28سياسي

ارسال گزارش ترک فعل چند مدیر شهرداری رشت به نهادهای ذیربط


رییس شورای شهر رشت با اشاره به ترک فعل های ادامه دار برخی مدیران شهرداری این شهر، گفت: چندین مورد ترک فعل به دستگاه های ذیربط اعلام شده است.

- ، محمدحسین واثق کارگرنیا عصر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه مشکلات شهر رشت زیر سرسبزی و بی تدبیری برخی مسئولان پنهان شده است، اظهار کرد: متأسفانه این موضوع سبب شده امروز شهر اولین ها در بسیاری از مسائل عقب ماندگی دارد و به نوعی از آخر، اول است .

رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه ترک فعل های ادامه دار مدیران یکی دیگر از عوامل نابسامانی شهری است، تصریح کرد: از زمان شروع به کار شورای ششم، چندین مورد ترک فعل مدیران شهرداری رشت داشتیم که به نهادهای مربوطه گزارش شد.

وی به برگزاری جلسات با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برای رفع مشکلات صنفی خبرنگاران اشاره و بیان کرد: پیش نویس تفاهم نامه سه جانبه بین شورا، شهرداری و بسیج رسانه برای پیگیری مشکلات خبرنگاران نوشته می شود.

کارگرنیا افزود: گوش کردن به مشکلات مردم دل بزرگی می خواهد و از زمان شروع به کار، همواره درب اتاق خود را به روی مردم باز گذاشته و در هر ساعتی پاسخگوی آنها هستم.

وی با بیان اینکه این شورا قول هایی به مردم داده و نمی تواند نسبت به خواسته مردم بی تفاوت باشد، گفت: اجرای طرح ها باید در زندگی مردم محس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال گزارش ترک فعل چند مدیر شهرداری رشت به نهادهای ذیربط

ارسال گزارش ترک فعل چند مدیر شهرداری رشت به نهادهای ذیربط