مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 16:202021-12-28ورزشي

بانوی دوچرخه سوار اردبیلی پس ازطی 2365 کیلومتر رکاب زنی وارد اردبیل شد


بانوی دوچرخه سوار اردبیلی پس ازطی 2 هزارو 365 کیلومتر به مدت 90روز از 10 استان کشور عبور کرد و عصر امروز وارد اردبیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، بهناز هدایتی، بانوی دوچرخه سوار اردبیلی پس از طی 2هزار و 365 کیلومتر رکاب زنی به مدت90روز از 10 استان باشعار صلح و دوستی عبور کرد و نهایتا عصر امروز در میان استقبال گرم جمعی از مردم و مسؤولان و ورزشکاران وارد اردبیل شد.

این بانوی دوچرخه سوار اردبیلی درحاشیه این مراسم اظهار کرد: چهارم مهرماه سال جاری برنامه 90 روزه رکاب زنی دور ایران باهدف معرفی جاذبه های گردشگری ایران به گردشگران خارجی و ترویج فرهنگ دوچرخه سواری را آغاز کردم.

هدایتی، آگاه سازی، فرهنگ سازی و جلب توجه مردم و مسؤولان به حفاظت و صیانت بیشتر از عرصه های زیست محیطی و گردشگری را از دیگر اهداف این حرکت نمادین عنوان کرد.

معصومه صمدیان، رییس هیات دوچرخه سواری استان اردبیل نیز ضمن تقدیر از بانوی دوچرخه سوار اردبیلی، رونق گرفتن فعالیت این کمیته را امری در جهت ورود گردشگران بیشتر به اردبیل دانست و اظهار کرد: گردشگری با دوچرخه در گسترش ورزش همگانی در سطح جامعه نیز موثر است.

گفتنی است؛ بهناز هدایتی، بانوی دوچرخه سوار 34 ساله اردبیلی مترجم زبان انگلیسی، مسؤول کمیته سایکل توریست اردبیل، مربی دوچرخه سواری و راهنمای گردشگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی دوچرخه سوار اردبیلی پس ازطی 2365 کیلومتر رکاب زنی وارد اردبیل شد

بانوی دوچرخه سوار اردبیلی پس ازطی 2365 کیلومتر رکاب زنی وارد اردبیل شد