مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 17:152021-12-28دانش

افزایش سه برابری استقبال دانشگاه ها از جشنواره ملی امیرکبیر


دبیر علمی دومین دوره جشنواره ملی امیر کبیر و رییس بنیاد ملی نخبگان البرز گفت: سال گذشته از36 دانشگاه و مرکز آموزش عالی برای شرکت در جشنواره امیرکبیر پایان نامه دریافت شد که امسال این آمار با رشد سه برابری همراه بود و بیش از 100 موسسه آموزش عالی و دانشگاه .

- ایسنا/البرز دبیر علمی دومین دوره جشنواره ملی امیر کبیر و رییس بنیاد ملی نخبگان البرز گفت: سال گذشته از36 دانشگاه و مرکز آموزش عالی برای شرکت در جشنواره امیرکبیر پایان نامه دریافت شد که امسال این آمار با رشد سه برابری همراه بود و بیش از 100 موسسه آموزش عالی و دانشگاه امسال در این جشنواره شرکت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد نبیونی روز سه شنبه هفتم دی ماه در جلسه هم اندیشی برای جشنواره ملی امیرکبیر اظهار کرد: اولین جشنواره ملی امیر کبیر سال گذشته توسط اتاق بازرگانی، جهاد دانشگاهی و با همکاری مجموعه های مختلف برگزار شد که به منظور رواج ادبیات پایان نامه های کافرما محور اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: همیشه یکی از ضعف های مطرح شده این بود که پایان نامه ها مورد حمایت قرار نمی گیرند و این جشنواره برای ارتباط صنعت با جامعه و دانشگاه و با هدف حمایت از پایان نامه های کارفرمامحور برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سه برابری استقبال دانشگاه ها از جشنواره ملی امیرکبیر

افزایش سه برابری استقبال دانشگاه ها از جشنواره ملی امیرکبیر