مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 17:202021-12-28اقتصادي

اقتصاد مقاومتی با ورود بخش خصوصی محقق می شود


مدیرعامل مجتمع معدنی و صنعتی چادرملو گفت: اقتصاد مقاومتی با ورود بخش خصوصی محقق می شود و بخش خصوصی باید به عنوان بازوان عملیاتی به یاری دولت برخیزد.

- ، ناصر تقی زاده در بازدید سردار محمد نجار، رییس ستاد اقتصاد مقاومتی وزارت دفاع و هیات همراه از مجتمع های معدنی و صنعتی چادرملو، ضمن تشریح طرح های و پروژه های در دست اقدام چادرملو و اقدامات انجام شده در راستای رشد تولید و تلاش های مستمر برای داخلی سازی تجهیزات و قطعات مورد نیاز عملیات معدنکاران و صنایع فولادی و نیز تامین نیازهای زیرساختی اظهار داشت: برای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی و ایجاد تحول و دگرگونی در ساختار توسعه، مهمترین اصل اصلاح تفکر مدیریت اقتصادی از دولتی به بخش خصوصی است.

وی عنوان کرد: با متمرکز کردن توان سرمایه گذاری شرکت های بزرگ اقتصادی و برداشتن موانع و بروکراسی های اداری بازدارنده و نیز ارائه تسهیلات حمایتی می توان شاهد تحولی چشمگیر در زیر ساخت های توسعه از جمله تامین آب، برق، گاز، جاده، راه آهن و سایر نیازهای اساسی بود.

مدیرعامل چادرملو تاکید کرد: اکنون زمانی است که بخش خصوصی به عنوان بازوان عملیاتی به یاری دولت برخیزد و در جهت توسعه و آبادانی، محرومیت زدایی و ایجاد اشتغال حرکت شتابنده ای را آغاز کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد مقاومتی با ورود بخش خصوصی محقق می شود

اقتصاد مقاومتی با ورود بخش خصوصی محقق می شود