مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 17:252021-12-28فرهنگي

ارسال رایگان کتاب برای خریداران آثار از نمایشگاه مجازی کتاب آذربایجان غربی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: خریداران کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب استان، مرسوله خود را رایگان دریافت خواهند کرد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: خریداران کتاب از نمایشگاه مجازی کتاب استان، مرسوله خود را رایگان دریافت خواهند کرد.

علیرضا نوروزی در گفت و گو با ایسنا بااشاره به اینکه هفدهمین نمایشگاه مجازی کتاب استان از هشتم دی ماه آغاز می شود و تا چهاردهم دی ماه ادامه یابد، افزود: علاقه مندان به کتاب در این استان برای بازدید و خرید کتاب می توانند به ketab.

ir مراجعه کنند.

وی افزود: قرار است در این نمایشگاه بیش از 1000 ناشر حضور داشته باشند در حالی که در نمایشگاه شانزدهم که حضوری بود، تنها 264 ناشر شرکت کرده بودند و حتی ناشران استانی هم حضور کمرنگی داشتند که این دوره تغییر محسوسی داشته است.

نوروزی ادامه داد: در دوره قبل تنها 64 هزار عنوان کتاب ارائه شده بود، اما امسال به 120 هزار عنوان رسیده که برای انتخاب مردم و خریداران فرصت بسیار خوبی است.

وی با بیان اینکه بحث حمل و نقل کتاب نیز یکی از مشکلات جدی مردم در نمایشگاه های فیزیکی بود که در این دوره و با نمایشگاه مجازی کتاب، کتاب های خریداری شده از طریق پست به صورت رایگان به دست مردم می رساند، با تاکید به اینکه اداره کل پست استان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال رایگان کتاب برای خریداران آثار از نمایشگاه مجازی کتاب آذربایجان غربی

ارسال رایگان کتاب برای خریداران آثار از نمایشگاه مجازی کتاب آذربایجان غربی