مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 18:052021-12-28بين الملل

ارتش اسراییل: در سال 2021، ده ها پایگاه در سوریه هدف قرار گرفت


در طول سال 2021 ده ها عملیات نظامی در چارچوب انجام شد و هزاران اهداف نظامی در جبهه های مختلف هدف قرار گرفت و علاوه بر انجام هزاران سورت پروازی، - در طول سال 2021 ده ها عملیات نظامی در چارچوب انجام شد و هزاران اهداف نظامی در جبهه های مختلف هدف قرار گرفت و علاوه بر انجام هزاران سورت پروازی، ده ها عملیات ویژه و صدها تمرین و رزمایش صورت گرفت.

رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل مدعی شد که ده ها پایگاه در خاک سوریه در سال 2021 هدف قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آویو کوخاوی رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل در بیانیه ای که روز سه شنبه منتشر شد، عملیات های ارتش در سال جاری میلادی را ارائه کرد.

رییس ستاد مشترک ارتش اسراییل گفت: گستردگی عملیات نظامی ما در سال 2021، باعث سردرگمی در عملیات قاچاق و تلاش برای آوردن سلاح به جبهه های مختلف با دشمنان در همه محورها شد.

وی افزود: اسراییل سال 2021 شاهد پیشرفت های چشمگیری در طرح ایجاد قدرت نظامی بود که مهمترین آن افزایش بانک اهدافی و اطلاعات نظامی و انعقاد قراردادها برای افزایش میزان تسلیحات تهاجمی و موشک های هدایت شونده و همچنین توسعه طرح پدافند هوایی ملی و شبکه های ارتباطی است.

کوخاوی خاطرنشان کرد: در طول سال 2021 ده ها عملیات نظامی در چارچوب انجام شد و هزاران اهداف نظامی در جبهه های مختلف هدف قرار گرفت و علاوه بر ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش اسراییل: در سال 2021، ده ها پایگاه در سوریه هدف قرار گرفت

ارتش اسراییل: در سال 2021، ده ها پایگاه در سوریه هدف قرار گرفت