مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 18:402021-12-28اجتماعي

مخروبه ای به نام خانه در روستای باقله دان دیشموک+تصاویر و فیلم


یک خانواده محروم و بی بضاعت در روستای باقله دان دیشموک که در نهایت فقر و نداری در یک خانه مخروبه به سختی گذران زندگی می کنند و نیازمند نگاه ویژه نهادهای حمایتی هستند.

- محروم و بی بضاعت اما آبرومند در دیشموک که در نهایت فقر و نداری روزگار در یک ساختمان مخروبه به سختی گذران زندگی می کنند.

در بخش دیشموک خانواده های وجود دارد که نیازمند حمایت نهادهای مانند بهزیستی و کمیته امداد هستند.

در حال حاضر با توجه به اینکه در دیشموک نهادهای حمایتی بیشتر شده اند و از طرفی بنیاد علوی یا همان بنیاد مستضعفان به کمک نهادهای حمایتی در دیشموک شتافت امیدوارم مشکلات نیازمندان در دیشموک رفع شود.

عادل داش ساکن روستای باقله دان فرد نیازمندی که دارای 3 فرزند می باشد و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کند نیازمند حمایت خیرین است.

وی در گفت وگو با خبرنگار فارس در دیشموک با بیان اینکه از مرداد تا الان در متقاضی وام مسکن از بنیاد علوی، کمیته امداد و بنیاد مسکن هستم و تمام مراحل اداری را طی کردم و در پایان که متحمل کلی هزینه شده ام که به دلیل نداشتن کارت پایان خدمت و از پرداخت وام مسکن به من جلوگیری شده است.

  قرعه بدشانسی داش به اینجا ختم نشده است و از وعده های نهادهای حمایتی که دل شوق به این ساکن روستای باقله دان در خانه دار شدن را داده بودند حال در ط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخروبه ای به نام خانه در روستای باقله دان دیشموک+تصاویر و فیلم

مخروبه ای به نام خانه در روستای باقله دان دیشموک+تصاویر و فیلم