مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 20:452021-12-28اجتماعي

فارسی باز هم در اسپانیا رکورد زد


نازیا بارانی که سال گذشته از ثبت نام بی سابقه دانشجویان در کلاس آموزش زبان فارسی در اسپانیا خبر داده بود، حالا بار دیگر از رکورد تازه زبان فارسی در دانشگاه سالامانکای این کشور می گوید.

- استاد دانشکده زبان شناسی و رییس اتاق مطالعات ایران در دانشگاه سالامانکا در اسپانیا دراین باره به ایسنا گفت که در سال های اخیر آموزش زبان فارسی با استقبال بی نظیر دانشجویان دانشکده زبان شناسی دانشگاه سالامانکا روبه رو شده است.

بارانی افزود: در سال تحصیلی 2022-2021 رکورد ثبت نام 60 نفری دانشجویان را در دانشکده داشتیم که باعث خشنودی است، از طرفی با وجود شیوع ویروس کرونا و نگرانی از سرایت و ابتلا به آن، خوشبختانه کلاس ها را به صورت حضوری برگزار کردیم.

او درخصوص این که چگونه دانشجویان از آموزش زبان فارسی در دانشکده مطلع می شوند، بیان کرد: دانشجویان می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه اطلاعات لازم در خصوص کلیه دروس را به دست آورند، البته براساس بازخوردی که از پرسش نامه هایی که در ابتدای هر ترم در اختیار دانشجویان می گذارم اکثر آنان به سفارش و توصیه دانشجویان سال های قبل که این واحد درسی را گذرانده و اعلام رضایت و خرسندی کرده بودند، ثبت نام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارسی باز هم در اسپانیا رکورد زد

فارسی باز هم در اسپانیا رکورد زد