مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 21:052021-12-28سياسي

مشکلات آب شرب شهرها و روستاهای کردستان هر چه زودتر حل شود


از شرق تا غرب کردستان با مشکلات تأمین آب شرب و ساماندهی فاضلاب مواجه هستند که انتظار داریم وزیر نیرو در این خصوص نگاه ویژه ای به استان داشته باشد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی سه شنبه شب در جلسه جمع بندی سفر یک روزه وزیر نیرو در سنندج اظهار داشت: برای یک استانی که مرزدار است و بیش از 23 هزار شهید مهاجر و انصار به ساحت مقدس انقلاب تقدیم کرده است شایسته نیست که مردمانش دغدغه آب شرب داشته باشند.

وی افزود: انتظار داریم بحث آب و فاضلاب در مناطق بحرانی از جمله بانه و سنندج و دشت های شرقی استان مورد توجه ویژه وزارت نیرو باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تصریح کرد: مردم کردستان مطالبه آب سالم دارند و نسبت به زیرساخت های فاضلاب گله مند هستند.

استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: سرمایه گذاری های بزرگی در حوزه آب در کردستان انجام شده است اما هنوز آن بهره مندی که مردم داشته باشند متأسفانه اتفاق نیافتاده است.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: در مجموع برای اتمام پروژه های آبرسانی کردستان بیش از 30 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است و با تحقق این پروژه ها شاهد تحولی عظیم در توسعه اشتغال و تولیدات در استان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات آب شرب شهرها و روستاهای کردستان هر چه زودتر حل شود

مشکلات آب شرب شهرها و روستاهای کردستان هر چه زودتر حل شود