مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 21:552021-12-28بين الملل

تاکید بر تسریع تنظیم اسناد در مذاکرات وین


وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای تاکید کرد که شرکت کنندگان در مذاکرات برای احیای برجام بر عزم خود برای تسریع در تنظیم سند نهایی تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، در بیانیه روز سه شنبه وزارت امورخارجه روسیه گفته شده است: روز 27 دسامبر در وین با نشست کمیسیون مشترک شرکت کنندگان عضو برجام، دور هشتم مذاکرات برای احیای کامل معامله هسته ای آغاز شد.

در بیانیه گفته شده است: در پایان دور قبلی مذاکرات که روز 17 ماه دسامبر خاتمه یافت، طرف های شرکت کننده در مورد ادامه اقدامات برای بازگرداندن برجام به حالت اولیه توافق کردند.

وزارت خارجه روسیه تصریح کرد: در این مرحله بر عزم عمومی برای افزایش تلاش ها به منظور تنظیم سند بسته توافق ها به منظور دستیابی به راه حل قابل قبول در زمان فشرده تاکید شد.

در این بیانیه آمده است: همکاری ها در فرمت های متفاوت ازجمله نشست گروه های کاری لغو تحریم ها، مسائل هسته ای و ترتیب اجرای توافقنامه آینده برای احیای برجام ادامه پیدا خواهد کرد.

دور هشتم مذاکرات وین در حالی پیگیری می شود که اساس مطالبات منطقی و به حق جمهوری اسلامی ایران از سوی طرف های مقابل در مورد دو موضوع مهم راستی آزمایی لغو تحریم ها و ضمانت برای عدم تکرار اقدامات غیرقانونی آمریکا پذیرفته شده و این مسئله امید به پیشرفت گفتگو ها را اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بر تسریع تنظیم اسناد در مذاکرات وین

تاکید بر تسریع تنظیم اسناد در مذاکرات وین