مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 دی 1400 ساعت 22:052021-12-28فرهنگي

اعلام آمادگی 15 گروه برای حضور در رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال


مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان از اعلام آمادگی 15 گروه و هنرمند از سراسر استان برای حضور در رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی باعنوان «عقیق سلیمان» خبر داد.

- ایسنا/لرستان مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان از اعلام آمادگی 15 گروه و هنرمند از سراسر استان برای حضور در رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی باعنوان عقیق سلیمان خبر داد.

سعید شاهوردی، آخرین مهلت ارسال آثار برای حضور در رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی را نهم دی ماه اعلام اظهار کرد: تاکنون 15 گروه و هنرمند از شهرستان های دلفان، ازنا، دورود، کوهدشت، الیگودرز، سلسله، خرم آباد، رومشکان و چگنی برای شرکت در این رویداد اعلام آمادگی کرده اند.

وی با بیان اینکه میانگین گروه سنی شرکت کنندگان بین 15 و 20 سال است، تصریح کرد: خوشبختانه علاقه و استعدادهای خوبی در رشته های انیمیشن و تصویرسازی در استان وجود دارد که برگزاری چنین برنامه هایی می تواند در زمینه شناسایی و پرورش این استعدادها مؤثر واقع شود.

شاهوردی بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را از اهداف برگزاری این برنامه عنوان کرد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان، عنوان کرد: ابعاد شخصیتی و زندگینامه شهید سلیمانی، شهید سلیمانی الگوی کودکان و نوجوانان ایران، سردار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی 15 گروه برای حضور در رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال

اعلام آمادگی 15 گروه برای حضور در رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال